サブ

http://apfabkk.blogspot.com/p/blog-page.html

2012年10月24日水曜日

Holiday Junior Challenge



こんにちはジョージです。
本日タイ祝日 Chulalongkorn Dayの為学校がお休みでした。今日は一日テニスキャンプで時間を過ごす事が出来ました。私が担当した20名の内11人は午前球出し練習に打ち込み午後はサーブと試合でした。全員楽しく盛り上がっていた様子でした!また次回11/5のキャンプを楽しみにしています!ありがとうございました。

Hello everyone!
Today is Chulalongkorn National Hoilday for Thailand. School is out so we spent the day playing tennis! Out of 20 students who participated my group of 11 started out hitting balls non-stop during the day and in the afternoon practiced our serve and played matches all afternoon. Everyone had a great time!   We look forward to see everyone at the Nov. 5th camp!

Coach George

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...