サブ

http://apfabkk.blogspot.com/p/blog-page.html

2013年5月14日火曜日

Holiday Junior Challenge 5/13



Hello everyone!
We had a good turn out of 10 students for the camp today. The weather was not too hot in the morning and afternoon with brief cloud coverage. The students energy level and enthusiam for tennis seemed to equal each other today.

On another note, our lunch bento box can be a lot for some students, but as coaches & athletes we emphasized that eating is also part of 'training.' They did a good job eating their lunches today!
Thank you and hope to see everyone again on the 24th of this May.

Coach George

ジョージです!
今日は10人のチャレンジャーが参加してくれました。比較的曇り空の午前と午後でしたので、気持ちよく過ごす事の出来たキャンプでした。
皆、意欲的に、とてもハッスルして頑張っていました。

お弁当の量が多いと、子供達に言われることもありますが、食べる事も練習の1つのだと伝えています。
次の24日、今月最後のジュニアチャレンジを楽しみにしています。
ありがとうございました。

please view the flickr photo's below
下記flikrに載せた写真になります。

APF_Academies_on_flickr

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...