サブ

http://apfabkk.blogspot.com/p/blog-page.html

2012年10月15日月曜日

Vertical Marathon Challenge



 

Hello Everyone!
Several of our P-class students (Kanta, Kanon, Mami, Hitomi+, Taishin, Genki) and myself decided to take on 61floor or 1,093 steps to the roof top of the Banyan Tree Hotel.  Roughly 350+ participated in the race ranging from ages 5 ~ 40& over. Suprisingly, our three girls placed in their age group finishing no.# 4,5, and 6. The boys finished 3rd and 5th! Coach George finished 13th in the men's 18~ 39 heat.  Click on the link below to get a view of what vertical marathon entails. Would you like to take the challenge next year?
Coach George

皆さんジョージです。
本日Pクラスの生徒と階段登りマラソンに参加しました。61階建ビルBayan Tree Hotelの階段を全力で走り上がる競争でした。今年は約350人以上の出場者に対年齢分けでレースを行ないました。驚きながらもHitomi, Kanon , Mamiちゃんは年齢で4位、5位と6位でゴールイン。KantaとTaishinは3位と5位でした。全員よく最後まで頑張り素晴らしい屋上からバンコクの景色を味わいながら回復。ちなみに私は男性18〜39才で13位でした。ちっと悲しい。下記のリンクをクリックして頂くとマラソンのイメージが浮かび上がりますよ!
皆さん来年チャレンジしてみませんか?
お疲れ様でした!



 

 


 

 

 

 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...