サブ

http://apfabkk.blogspot.com/p/blog-page.html

2013年5月7日火曜日

5/6 Holiday Junior Challenge

 

Hello everyone!
Beautiful sunny weather today in Bangkok.
The students enjoyed their camp today starting the day off with basic ground stroke lessons followed by serve and playing out points in the afternoon.  Today's lunch was hamburger with cooked egg on top almost similar to the Hawaiian 'loco-moco.'
Even though the afternoon was very hot, the students kept going taking short breaks in between each game.
We hope to see everyone at our next camp on the 13th &  24th of this month.
Thank you!

Coach George

ジョージです。
今日は、一日中天気の良いバンコクでした。
午前は、基本グランドストロークの練習と午後はサーブ&マッチプレイを行いました。
お昼はハワイの名物「ロコモコ」に良く似ているハンバーグと目玉焼きが出て、皆で美味しく頂きました。
午後もとても暑かったですが、こまめに休憩を入れてゲーム練習を楽しみました。
次回の5月13日と24日のホリデージュニアチャレンジも、多くのジュニアが参加してもらえる事を期待しています。
ありがとうございました!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...