サブ

http://apfabkk.blogspot.com/p/blog-page.html

2012年8月3日金曜日

Asahna Bucha Holiday Junior Challenge

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

こんにちはジョージです。

今日はタイの祝日を利用して楽しいHoliday campを行う事が出来ました。私は上記の個性豊かである6人の子供達を見る事が出来ました。おかげさまで一日があっと言う間に過ぎてしまいました。今回の内容は「Simple is best」 と言うことで、基本のストローク練習を中心にシールが当たるゲームを取り組んで盛り上がりました。皆さんお疲れさまでした&ありがとうございました。

Hello Everyone,

In the midst of Asahna Bucha Thai National Holiday, we utilized the holiday opportunity for a great camp. I lead the group of six students above all with unique qualities in their own way making the time spent with them go by so quickly.  The theme for our lesson, "Simple is best" involved working on fundamental ground strokes surrounded with fun games which the students were able to win sticker prizes.  It was a great day! Thank you very much!

Coach George

DSCF2693
酒井です。
私たちのグループは11名で練習を行いました。午後は、シングルスの練習を中心に行い、普段の練習の成果を発揮する時間となりました。
明日も11名全員が、ホリデージュニアチャレンジに参加するとのことですので、是非頑張って欲しいと思います。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...